lunes, 13 de abril de 2009

Simplemente balompié

En Simplemente balompié, a partir de hoy, vuelvo al blog aunque a nadie ya le importe, como cantaría Pity. Pasen que devuelvo firmas (?).

6 comentarios:

Fede dijo...

Hacia allá voy, holandes del orto (?).

Pablo dijo...

Un groso de verdad!
Al ver tu comentario en mi blog me imaginé que habías vuelto al ruedo (?)

Felicidades, por muchos más... muchos más qué? no sé...

Anónimo dijo...

Hello I'd love to thank you for such a great made forum!
thought this would be a nice way to introduce myself!

Sincerely,
Monte Phil
if you're ever bored check out my site!
[url=http://www.partyopedia.com/articles/valentines-day-party-supplies.html]valentines day Party Supplies[/url].

Anónimo dijo...

[url=http://www.kfarbair.com][img]http://www.kfarbair.com/_images/_photos/photo_big8.jpg[/img][/url]

בית מלון [url=http://www.kfarbair.com]כפר בעיר[/url] - [url=http://www.kfarbair.com/about.html]חדרים[/url] גדולים אנו מספקים שירותי אירוח מיוחדים גם יש במקום שירות חדרים הכולל [url=http://www.kfarbair.com/eng/index.html]סעודות רומנטיות[/url] במחירים מפתיעים אשר מוגשות ישירות לחדרכם...

לפרטים נוספים אנא לפנות לעמוד המלון - [url=http://kfarbair.com]כפר בעיר[/url] [url=http://www.kfarbair.com/contact.html][img]http://www.kfarbair.com/_images/apixel.gif[/img][/url]

Anónimo dijo...

Hello. My wife and I bought our house about 6 months ago. It was a foreclosure and we were able to get a great deal on it. We also took advantage of the 8K tax credit so that definitely helped. We did an extensive remodeling job and now I want to refinance to cut the term to a 20 or 15 year loan. Does anyone know any good sites for mortgage information? Thanks!

Mike

Anónimo dijo...

רציתי לשתף איתכם במשהו שעברתי לאחר הפיגוע בדולפינריום. במשך חצי שנה אחרי המאורע, הרגשתי רע מאוד, חסרת שמחה, עייפה ומדוכדכת. בכל טיפול רפואי רגיל לא יכולתי לשקם את עצמי ולכן פניתי ל- [b][url=http://www.maker.co.il/3_15707/%D7%9E%D7%90%D7%9E%D7%A8/%D7%9B%D7%9C-%D7%94%D7%A2%D7%95%D7%91%D7%93%D7%95%D7%AA-%D7%A2%D7%9C-%D7%A0%D7%A4%D7%A9-%D7%94%D7%90%D7%93%D7%9D-%D7%95%D7%A2%D7%99%D7%A1%D7%95%D7%99-%D7%A8%D7%A4%D7%95%D7%90%D7%99-(%D7%9E%D7%A1%D7%90%D7%92%60).html]עיסוי[/url][/b] רפואי אלטרנטיבי. המליצו לי על מעסה מקצועי מ-Spa-Vip.co.il - עיסוי עד הבית, אשר כולל מסאג איורוודה מפנק במיוחד אשר גרם להתעוררות חושים תוך טיפול אחד בלבד. קשה לי להמחיש את השינוי אותו עברתי, אומנם זה היה טיפול מסאג איורוודה ראשוני, הרגשתי נפלא, פיזרתי את השיער ויצאתי מה- [b][url=http://www.academics.co.il/Articles/Article12945.aspx]מסאג[/url][/b]' עם הרבה כוח, שמחה ומוכנה להמשיך הלאה.

[b][url=http://www.tapuz.co.il/blog/ViewEntry.asp?EntryId=1679344]עיסוי שוודי[/url][/b] הוא עיסוי רפואי המתאפיין ב מוזיקה נעימה, מוזיקה נעימה ומוזיקה נעימה. ההתחלה של עיסוי היא מגע מפנק על המגבת לאחר חשיפה של הגוף מכף רגל ועד ראש. נמרח שמן חם מכף רגל ועד הראש, אח"כ תנועה עדינה ומלטפת מכף רגל ועד ראש ובחזרה. אחרי כמה תנועות מפנקות מתחיל הטיפול בצידו השני של הגוף, לאחר התנועות על הצד השני ישנו שילוב של לחיצות רפואיות כי הגוף התרגל למגע מפנק ומרגיע וזה גרם לשרירים להרפות במידה... כל זה בטיפול ספא מפנק של עיסוי עד בית הלקוח.

אני לא האמנתי שדברים כאלו יכולים לקרות עד אשר חוויתי מסאג שוודי מושקע כלכך, המעסה המקצועי הגיע עד לביתי עם מגע שלא הכרתי שלא האמנתי שיכול להיות. ממליצה לכל אחד ואחת אשר מעוניינים ב עיסוי, מסאג' או סתם חוויה בלתי נשכחת באירוע אישי על Spa-VIP.co.il.
[img]http://spa-vip.co.il/_images/apixel.gif[/img]